środa, 29 czerwca 2016

Jak pokochać siebie? +współpraca z nicewall


Wstaję rano i mam ochotę zmienić się na lepsze,
wtedy przypominam sobie, że jestem idealna
i cały plan idzie w zapomnienie.


To ważne, aby być dla samej siebie wersją idealną. Idealność jest to coś, co trzeba w sobie szukać. Na moim przykładzie. Nie obchodzi mnie to, jak Ty mnie widzisz w swoich oczach. Dla mnie najważniejsze jest, by samą dla siebie być kimś wielkim. Taką siebie widzę i dzięki temu jestem "nie do zatrzymania".

A Ty, chyba nie chcesz dalej skupiać się na swoich wadach, krytykować siebie i innych ile wlezie, tracić na to czas, tracić, przegrywać, wstrzymywać siebie i swoich bliskich, porównywać się do innych, nie rozwijać się, nienawidzić siebie, nienawidzić świata, być nieszczęśliwym?



Zamiast tego pokochaj siebie i bądź szczęśliwym!

 Bo ja na przykład na bycie nieszczęśliwym nie mam czasu. Zbyt bardzo szanuję siebie i swoje życie by je tak po prostu marnować. Nie mam czasu na gapienie się, na ocenianie innych, na krytykowanie i wtrącanie się w czyjeś życie. Bo mam swoje życie. Mam swoje marzenia, mam swoje cele, mam swoje wartości. Jeśli tego nie masz, to kim Ty jesteś? To po co jesteś? 

Nie mam pojęcia, dlaczego ludzie są tak skromni. Na zadawane im pytanie „wymień swoje zalety”, większość osób ma duży problem z odpowiedzią. Natomiast na pytanie „wymień swoje wady”, mogą wymieniać w nieskończoność. O co tu chodzi? Co to się porobiło? Dlaczego ludzie tak w siebie nie wierzą? To jest przerażające! Mówiąc o swoich zaletach, mówiąc otwarcie o tym, że uważasz się za wartościową osobę, to nie znaczy, że jesteś narcyzem i uważasz się za kogoś najlepszego! Niektórzy twierdzą, że trzeba umieć być w stosunku do siebie krytycznym.. Ale po co? Dlaczego mamy jakkolwiek siebie krytykować? Ja uważam, że wszystko co robię – robię dobrze. Takie podejście sprawia, że czuję się silna i nic nie jest mi straszne. Takie podejście sprawia, że idę jak burza. Cudownie jest mieć myśli skierowane tak, że wszystko co robię, robię najlepiej jak potrafię, robię tak, żeby mi się udało. Zadajemy sobie często pytanie - a co jeśli mi się nie uda? Trudno! Co z tego? Życie jest jedno. Podniosę się, poprawię koronę, uniosę głowę dumnie do góry i uderzę z trzy razy większą mocą, żeby następnym razem się udało. Nie boję się upadku. Dzięki temu, że się przewrócę, będę mieć kolejną wartościową lekcję i czegoś się nauczę. Ludzie tak bardzo boją się upaść, tak bardzo boją się przegrać. Ale pomyśl! Człowiek sukcesu przewrócił się tysiąc razy nim osiągnął swój szczytny cel. A wiesz czemu? Bo cały czas kierował się nastawieniem – uda mi się, zrobię to.

Nie otaczam się toksycznymi ludźmi, którzy ciągną mnie w dół. Nie hamuję siebie samej. Nie boję się mówić, że wszystko co robię - robię dobrze. Nie boję się tego mówić bo za każdym razem jak coś robię, wkładam w to całe swoje serce. Wkładam w to 110%. Nie miałabym takiej pewności siebie, gdybym była świadoma, że się nie staram. Ale ja się staram. Właśnie o to tu chodzi. Musisz być pewien, że cokolwiek robisz, to robisz to tak, że już lepiej byś tego nie mógł zrobić. Wkładam całą swoją moc, całą swoją energię i całe swoje ciało.

Często pod zdjęciami znanych, sławnych osób, widzimy komentarze: jaka ty jesteś idealna, omg, śliczne nogi, a jakie oczy.. Jak Ty to robisz? Oczywiście patrząc na drugą osobę, widzimy te wszystkie cechy zewnętrzne. Ale należy również skupić się na cechach wewnętrznych. To one są najważniejsze. Jeżeli umiemy odnaleźć je w drugiej całkiem nieznanej nam osobie, to czemu nie umiemy w sobie?

ALE PAMIĘTAJCIE!
W tej całej idealności nie możemy stracić głowy. Tak jak wcześniej wspomniałam, ważniejsza jest zawartość a nie opakowanie. Gdy osiągniemy szczyt szczytów naszych możliwości, to nie możemy myśleć, że jesteśmy najlepsi - no bez przesady! Nie możemy myśleć, że inni są gorsi, bo każdy chce dla siebie jak najlepiej i robi wszystko, żeby tak było. Każdy z nas ma swoją drogę na szczyt. Swoją wymarzoną, przemyślaną i z góry określoną drogę do przebycia po marzenia, ambicje i dobra. Nie kopmy tych osób w dół - pchajmy sami siebie ku górze. Akceptujmy sami siebie. Doskonalmy swoje cechy! Wewnętrzne, jak i te zewnętrzne. 


A WY? ODNALEŹLIŚCIE W SOBIE IDEAŁ?




Plakat/szablon dostałam od sklepu internetowego eplakaty.pl
Szybka, ubezpieczona wysyłka, opakowanie estetycznie wykonane, niezniszczone i co najważniejsze - twarde, więc plakaty przyszły do mnie w nienaruszonym stanie. Mówię "plakaty" ponieważ zażyczyłam sobie również plakat FALLOUT 4, który mam zamiar podarować jako bez-okazyjny prezent, dlatego wam go nie pokażę.



Bardzo polecam - znajdziecie tam nie tylko plakaty, ale również fototapety, obrazy na płótnie, ramki, reprodukcje, obrazy, kalendarze i inne gadżety. Poniżej możecie zobaczyć kilka fotek z recenzji.

13 komentarzy:

  1. Wciąż dążę do idealnej siebie ;) Bo jestem mega leniwa xD Myślę, że oprócz tego nie muszę nic zmieniać ;)
    Post bardzo ciekawy :) Pozwala przemyśleć swoje postępowanie wobec siebie i innych. Oby tak dalej :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Super post, fajny blog. Pomysłowo piszesz. Powiem tyle, ideałów nie ma! :)
    Zapraszam do siebie http://werablogerkaa.blogspot.com/2016/06/atut-kazdej-kobiety.html#more

    OdpowiedzUsuń
  3. Według mnie ideałów nie ma, każdy ma jakieś wady, ale grunt to zrobić z nich zalety :)

    http://marysiaofficialblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dobry i mądry post. Codziennie wstaję z zamiarem bycia lepszym, silniejszym człowiekiem. Przekraczać granice i pokonywać własne słabości. Udowadniać sobie, że jeżeli tylko chcę to wszystko jest możliwe.
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny tekst, masz super styl pisania ! Ideałów nie ma, ale warto dążyć by nim być :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawy wpis. Pisany stylem lekkim, i jednocześnie mądrym, ale nie pouczającym. Podoba mi się. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawy post,
    zapraszam do mnie,
    http://wniqaphoto.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Taki tekst na ścianie jest bardzo motywujący i dający siłę :) Świetny dodatek do pokoju
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Aby być sobą trzeba zdjąć swoje maski, żyć własnym życiem a nie czyimś.
    Zapraszam do siebie na post pod tytułem: "Wolność czyli nasze maski" http://motywuje.com.pl/blog/2016/06/06/wolnosc-czyli-nasze-maski/

    OdpowiedzUsuń
  10. Zostałaś nominowana do LBA!

    http://wearealive111.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Post pozwala wiele przemyśleć :) Ideałów nie ma, ale zawsze można do nich dążyć, pozdrawiam!
    sylwiapierlak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny post! Akceptacja siebie = całe życie staje się piękne!
    Zapraszam do mnie:
    http://nesiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. "
    Great post! We would like to feature your post on Tropika Club too if that's possible?
    Tropika Club Deals is part of the Tropika Club ecosystem:

    Tropika Club Magazine – Get the latest scoops on beauty, grooming and wellness
    Tropika Club Deals – Search for the best voucher and coupon deals
    Tropika Club Bookings – Discover and book services at amazing off-peak discounts

    Tropika Club Magazine crafts and curates articles for the discerning male and female. We provide up-to-date articles on Beauty and Vogue for gals, and articles on Grooming and Style for guys. Supporting Tropika Club’s vision to bring the best beauty, wellness and fitness services to our visitors, we also have a review section on the best services and selections under Top Picks. "

    OdpowiedzUsuń