sobota, 18 czerwca 2016

Współpraca ze SMYKIEM?

Cześć Wszystkim!
         Ostatnio zaczęłam współpracę z marką dla dzieci, a mianowicie z firmą CHICCO!


Wygrałam parę dni temu nagrodę w konkursie, właśnie od tej firmy. Brało w nim udział ponad 2 tysiące osób, a zwycięzców - tylko 5 (w tym ja)! Byłam w szoku, kiedy przyszła mi ogromna paczka.

- Paula zamawiałaś coś?
- Niee a co? 
- Paczka do Ciebie przyszła.
- Cooo? Jak to?



Otworzyłam paczkę i od razu wiedziałam, że wygrałam.. Ale jak to? Nie poinformowali mnie? Więc wchodzę na maila. Ohh.. rzeczywiście!  


" Dzień dobry! 
Miło mi poinformować, że została Pani laureatką konkursu M jak mama. 
Na podany poniżej adres wysyłamy nagrodę. "

Poleciałam na skrzydłach do kiosku i kupiłam miesięcznik "M jak mama", gdyż doszły mnie słuchy że są tam wyniki konkursu. No i były. Na pierwszym miejscu - ja ja ja ja! Udało się kochani!

Muszę pochwalić firmę kurierską, ponieważ pierwszy raz spotkałam się z takim zaangażowaniem firmy w przesyłkę. Nie dostałam żadnej informacji że paczka do mnie idzie.. To nie znaczy że jest to negatywna opinia! Bardzo im za to (tym razem) dziękuję, ponieważ nie spodziewałam się wygrania konkursu a tym bardziej przyjścia do mnie nagrody. To była niespodzianka - A JA UWIELBIAM NIESPODZIANKI!

 Produkty są dla noworodków ponieważ jest oznaczenie 0+. 
 Szczerze polecam artykuły dziecięce CHICCO!

Poniżej podrzucam wam kilka MOICH fotek ♥ 

1. OGROMNA PACZUSZKA 

 Jak widzicie, karton jest dość spory.. 

2. TORBA PAPIEROWA

Przyda się na pewno, na niejednych zakupach. 

3. WKŁADKI LAKTACYJNE

Specjalna tkanina antybakteryjna zastosowana we wkładkach laktacyjnych zapobiega podrażnieniom i infekcjom oraz chroni skórę piersi. Dostałam w opakowaniu 60 sztuk. Dla większej higieny wkładki są pakowane pojedynczo. Wkładki Extra Comfort są miękkie i chłonne, przepuszczają powietrze, utrzymują suchą skórę. 

4. LAKTATOR MANUALNY

Ważna pomoc w karmieniu piersią. Gwarantuje skuteczność, wygodę i delikatność. Praktyczne rozwiązanie, którego potrzebuje każda mama. Opracowany z myślą o jak najdłuższym i jak najwygodniejszym karmieniu piersią. Wszystkie produkty z linii NaturalFeeling gwarantują mamom wygodne i praktyczne rozwiązania, a dzieciom dobre samopoczucie. Aby ta wyjątkowa więź między dzieckiem, a mamą przynosiła jak najwięcej radości.Praktyczny, ergonomiczny uchwyt z miękkim pokryciem gwarantuje łatwość użytkowania, pewny chwyt i minimalizuje wysiłek podczas odciągania pokarmu. Część, która bezpośrednio dotyka skóry piersi, wykonana jest z bardzo miękkiego silikonu i posiada specjalną fakturę, przez co kontakt ten jest delikatny.

Zestaw zawiera: 


  • 1 butelka NaturalFeeling 0m+ 150ml
  • 1 hermetyczna nakrętkę
  • 1 smoczek NaturalFeeling na butelkę 0m+ 150ml
  • 1 podstawka do laktatora
  • Próbki wkładek laktacyjnych 

5. BUTELKA I SMOCZEK DO KARMIENIA

Butelka przeznaczona dla noworodków. Podwójny system antykolkowy zapobiega połykaniu powietrza, dzięki czemu zmniejsza ryzyko wystąpienia kolki. Ukośny, zaokrąglony smoczek jest idealny dla noworodka. Miękki silikon i wgłębienia na podstawie smoczka gwarantują naturalne odczucia, jak przy piersi mamy. Moja pojemność - 150 ml.  

Smoczek ACTIVE sprzyja prawidłowemu rozwojowi jamy ustnej dziecka: stymuluje naturalne ułożenie języka i równomiernie rozkłada jego siłę nacisku na podniebienie. Wykonany jest z bardzo miękkiego materiału, nie niepokoi dziecka nawet podczas snu. Podstawa smoczka jest miękka i zaokrąglona, co pozwala ustom dziecka komfortowo odpoczywać, ogranicza gromadzenie się śliny i nie powoduje podrażnień wokół ust.

 6. PODUSZKA DO KARMIENIA

Nie tylko poduszka do karmienia! Boppy to wszechstronny produkt, który może być wykorzystywany w miarę rozwoju psychomotorycznego dziecka, towarzysząc mu na różnych etapach wzrostu. To stabilne i bezpieczne wsparcie dla dziecka przystawionego do piersi. A dla mamy? Zmniejszone napięcie mięśni szyi, ramion i rąk i wyprostowana, wygodna pozycja bez wysiłku. Zarówno podczas karmienia, jak i potem, podczas wzajemnych czułości i zabaw. Specjalne wypełnienie "Miracle Middle Insert" sprawia, że Boppy dostosowuje się do kształtów każdej mamy i nie deformuje się wraz z upływem czasu.





Firma CHICCO sprzedaje swoje produkty w sklepie SMYK

34 komentarze:

  1. Oj takie rzeczy dla dzidziusia i mamy to są skarby. Bardzo fajny i przyjemny post. I gratuluję wygranej! Zapraszam do mnie poulciak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Z chęcią kupiłabym laktator z tej firmy. Zwłaszcza że niedługo mój bobasek przyjdzie na świat. Niestety u mnie w okolicy nie ma sklepu SMYK. Super produkty. ;) POzdrawiam
    malamii862.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można zamówić też przez internet na stronie smyk! Laktator manualny kosztuje 150 zł, a w smyku jest teraz promocja na aż 100 zł :)

      Usuń
  3. Ciekawa recenzja i blog za razem :D
    personalstyle23.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świeetna sprawa, gratuluję ;)
    zapraszam do siebie|: http://kerolweber.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałaś ogromne szczęście :) Pozdrawiamy :*
    winningsdreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa recenzja i fajny blog!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiem jakie to miłe uczucie wygrać coś . Cieszę się razem z Tobą i życzę owocnej współpracy kochana ..
    Mój blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  8. To wspaniale wygrać w jakimś konkursie. Miałaś wielkie szczęście,gratulacje!
    miiddi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Na pewno byłaś mile zaskoczona 💞

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję wygrania w konkursie! Świetny zestaw, na pewno przydatny dla mam :)
    Bardzo ciekawa recenzja, mało jest takich w blogosferze :)
    http://roksanaphotoechelon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje, świetny blog, pozdrawiam
    https://spadajtaato96.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje wygranej w konkursie, bo paczka jest wielka a zawartość duża. Świetny blog.
    Pozdrawiam cieplutko :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję!!!♥
    Super zestaw,na pewno ci się przyda.Ja już mam takie rzeczy :)
    Pozdrawiam cieplutko :**

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje wygranej!
    Bardzo przydatne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję wygranej! Przydatne rzeczy dla każdej z mam :D
    http://tutajswiatsiekreci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Matko jaka wielka paczka! Gratuluje Ci wygranej, szczęściara ;p Mi nigdy nie udało się nic wygrać.
    A rozmowa jest taka sama jak u mnie ;p Zamawiałaś coś? Jaaa?? Nieeee ;p
    http://swiatrico.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Oo gratuluję wygranej! Wartościowe nagrody, szczęściara :). Mi się raz w życiu udało coś wygrać w konkursie z "Kubusia" w dzieciństwie wygrałam maskę do nurkowania xD.
    Pozdrawiam!
    www.aleksandraczaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Super że wygrałaś! Mi też ostatnio się to udało, więc wiem że to mała rzecz a jak cieszy! <3
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale wielką pakę listonosz musiał taszczyć pod twoje drzwi :D Mega gratulacje z powodu wygranej. Niby taka mała rzecz a tak bardzo cieszy :D pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale szczęście, gratuluje! Świetna nagroda, pełna potrzebnych i użytecznych rzeczy :)

    jeśli Ci się spodoba skomentuj, zaobserwuj.. odwdzięczę się :)
    https://rougeper.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluje :) super post pozdrawiam pełno przydatnych rzeczy dostalas

    OdpowiedzUsuń
  22. wow! Świetna paczka :)

    W WOLNEJ CHWILI ZAPRASZAM DO MNIE :) MOGŁABYM PROSIĆ O KILKA KLIKÓW W OSTATNIM POŚCIE? ODWDZIĘCZĘ SIĘ :)


    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję kochana :) Świetne cudeńka ....evelciovelove.blogspot,com

    OdpowiedzUsuń
  24. Dla matek idealne ! <33




    http://sisterschannelfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetna niespodzianka, taka niespodziewana. :) Ale szczere gratulacje! :D

    julia-skorupka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratuluje bycia laureatką :)

    http://life-patuu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratulacje! Świetne, praktyczne rzeczy :)

    Pozdrawiam i zapraszam
    http://dandiess.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratulacje ! Świetna paczka :)

    moda-naszym-swiatem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Gratulacje:) Pewnie się ucieszyłaś!:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Gratuluję wygranej!
    Świetna paczka :)

    http://onelife-onesize.blogspot.com/2016/06/garden-party.html

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo miła niespodzianka, nie dziwię się, że mega Cię zaskoczyła i ucieszyła! Gratuluje wygranej!
    Powodzenia w dalszym blogowaniu i życzę kolejnych tak przyjemnych wygranych ;)
    Pozdrawiam, KINGA na Wieszaku ;)

    OdpowiedzUsuń