czwartek, 26 maja 2016

ULUBIEŃCY MAJA ♥


Hej kochani! Zapraszam was dzisiaj na ulubieńców miesiąca, a dokładnie MAJA!


HOUSE 59,99 PLN


Pierwszym ulubieńcem tego miesiąca jest mój najnowszy nabytek - torebka z HOUSE w kolorze czarnym. To była zdecydowanie miłość od pierwszego wejrzenia. Chodziłam po sklepach z zamiarem kupienia spodni, ale gdy zobaczyłam małe torebki pomyślałam "o, no przecież miałam sobie jakąś w końcu kupić". Więc podeszłam i zaczęłam się rozglądać. Pierwszą rzeczą jaka mi wpadła w oko była właśnie ta torba, tylko że w kolorze niebieskim. Zakochałam się. Ale.. do czego ja założę torebkę tego koloru? Rozglądam się dalej. O, są. Są inne kolory.. różowa.. żółta? O nie! Tylko tyle? Nie może być. Ona jest przepiękna. Stałam z pół godziny z nadzieją że inny kolor spadnie mi z sufitu. No ale nie spadł. Zastanawiałam się nad kupnem któregoś z tych kolorów.. no ale do czego ja to założę? W sumie idzie lato, kolorowa torebka by się przydała. Po długich namyśleniach zrezygnowałam z tego modelu i już miałam wychodzić ze sklepu, obróciłam się w poszukiwaniu chłopaka i... jest! Ten sam model, kolor czarny, ostatnia na półce! Rzuciłam się w pogoń, złapałam za torbę i bez zastanowienia pobiegłam do kasy. Zdecydowałam się na kolor czarny, bo chciałam coś, co będzie bardzo uniwersalne, zarówno na jesień jak i wiosnę. Co będzie się komponowało z większością kolorów ubrań. W domu miałam tylko jedną torbę, dosłownie torbę, bo jest ona duża i bardzo sztywna. Często gdzieś jeździłam na różne wydarzenia a tej wielkiej torby targać mi się za bardzo nie chciało. Przyznaję, miałam już jedną małą czarną torebeczkę ale jest ona w takim stanie że niedługo będę musiała się z nią niestety pożegnać. Ta torebka według mnie jest przepiękna. Idealnie stworzona dla mnie. Ma wygląd dużej kopertówki z pięknym złotym klipsem który można zapiąć w dół lub w górę, według upodobania. Jest sztywna, co nadaje jej gustowny wygląd i nic w środku się nie gniecie. Większość dziewczyn ma problem ze znalezieniem kluczy w torebce.. w tej tego problemu nie będzie. Pomimo że jest mała, to bardzo pojemna. W środku znajdują się dwie duże kieszonki, w tym jedna zapinana na zamek w kolorze złotym, pod którym widnieje metka z napisem house. Pasek ma regulowaną długość, dzięki czemu możemy ją dopasować jakkolwiek chcemy, a jest to bardzo wygodne. Jest on bardzo długi dzięki czemu nawet wysokie dziewczyny mogą je sobie idealnie dopasować i ba - nosić przez ramię. Naprawdę zakochałam się w tej torebce od pierwszego wejrzenia. Uwielbiam ją nosić, jest bardzo wygodna i uważam że piękna. Jest to bardzo uniwersalny model, który można założyć na wiele okazji i do różnych stylizacji. Oczywiście wykonanie torebki jest idealne – wszystkie szwy są równe, nie wystają żadne nitki, suwaki chodzą bardzo gładko. Myślę, że ta torebka dostarczy mi wiele radości przez najbliższe lata. 

Jak najbardziej POLECAM!


EMPIK 36,90 PLN

"Rachel każdego ranka dojeżdża do pracy tym samym pociągiem. Wie, że pociąg zawsze zatrzymuje się przed tym samym semaforem, dokładnie naprzeciwko szeregu domów. Zaczyna się jej nawet wydawać, że zna ludzi, którzy mieszkają w jednym z nich. Uważa, że prowadzą doskonałe życie. Gdyby tylko mogła być tak szczęśliwa jak oni. I nagle widzi coś wstrząsającego. Widzi tylko przez chwilę, bo pociąg rusza, ale to wystarcza. Wszystko się zmienia. Rachel ma teraz okazję stać się częścią życia ludzi, których widywała jedynie z daleka. Teraz się przekonają, że jest kimś więcej niż tylko dziewczyną z pociągu."

Skoro poleca ją sam Stephen King, musi być coś na rzeczy. I tak właśnie jest. Książkę dostałam pod choinkę i czytałam ją dwa razy. W tym miesiącu był ten drugi raz. Jest zdecydowanie najlepszą książką jaką czytałam w życiu. Dostałam ją w twardej okładce, dzięki czemu ładnie wygląda mi na półce z książkami. Jak widać powyżej jest to thriller, czasem z domieszką horroru. Od początku do samiutkiego końca trzyma w napięciu. Nie spodziewałam się takiego zakończenia.. Ale nie mam zamiaru Wam w tej chwili o tej książce opowiadać, chciałam tylko polecić.. a Wy koniecznie po nią sięgnijcie! 

Naprawdę warto! 
 CCC 99,99 PLN 

 Poszukujesz butów, które będą dobre na każdą porę roku, które sprawdzą się na co dzień i które będą idealne, zarówno na spacer, jak również i na przejażdżkę rowerem? Z pewnością musisz znaleźć takie, które Cię zadowolą, które będą wygodne i które nie zużyją się wraz z końcem jednego sezonu. Co więc wybrać? Na co się zdecydować? Z pewnością buty Sprandi, to jakość, jakiej można pozazdrościć wielu, to solidność, trwałość i precyzja w wykończeniu. Chcąc mieć dobre, wygodne obuwie sportowe, z pewnością należy zdecydować się właśnie na coś takiego! Biały kolor, co prawda łatwo pobrudzić, ale jak ktoś dba o buty i na bieżąco czyści to naprawdę nie ma problemu gdyż czyszczą się bardzo łatwo - wystarczy przetrzeć mokrym wacikiem. A kolor biały jest bardzo modny tego lata. Lubię też tego rodzaju sznurówki, nie mam pojęcia jak się nazywają.. ale możecie zobaczyć na zdjęciu, że nie są takie, jak w większości butów czy trampek, tylko są one okrągłe i mocne. Pomarańczowy neonowy kolor gdzieś po bokach i w środku sprawia, że buty wyglądają naprawdę ciekawie.  Podeszwa mocna i również cała biała. Wewnątrz buta na tylnej "ściance" znajduję się gruba gąbka, dzięki której nie obcieram sobie nóg. Pierwszy raz widzę w butach, żeby ktoś mądrze pomyślał o klientach i "zamontował" taką gąbkę. Jest to naprawdę bardzo przydatne i z mojej strony ogromny plus dla nich właśnie za to. Po prostu cudeńka.

Polecam bardzo!

ROSSMANN 66,59 PLN
  
Puder firmy L'Oreal Paris, True Match, kupiłam odcień nr R2 Rose Vanilla. Puder według mnie jest bardzo drogi, ale zdecydowanie wart swojej ceny. Jest doskonałym uzupełnieniem makijażu. Posiada lekką, kremową konsystencję, która doskonale stapia się ze skórą i dopasowuje do jej struktury. Luksusowa, aksamitna gąbeczka pozwala na jej równomierną aplikację, dzięki czemu pozostaje on niewidoczny na skórze. Świetnie wyrównuje koloryt. Zamknięty jest w eleganckiej kwadratowej puderniczce o wadze 9g produkowany we Włoszech, podzielonej na dwie części, puder w jednej, a w drugiej lusterko i gąbeczka. Zdecydowanie jest to "mój" puder. I jeśli nie pojawi się lepszy - zostanie "moim" na zawsze. Wszystkim kobitkom również polecam wypróbować, ma on kilkanaście odcieni więc na pewno każda z Was znalazłaby idealny do swojej cery. Warto skorzystać z konsultacji, czy raczej testu online przy doborze odcienia produktów True Match. Uważam, że jest on pomocny. Link poniżej.. 

Koniecznie wypróbujcie ten puder! 


NATURA 14,99 PLN


Jest to dwu krokowy system, dzięki któremu mamy uzyskać długotrwały i profesjonalny manicure utrzymujący się aż do 10 dni i to bez użycia lampy UV. W skład zestawu wchodzą dwa produkty:
  • color
  • top coat
 Obie buteleczki mają pojemność 5 ml i fajny pędzelek, przypominający ten z lakierów GR Rich Color. Do wyboru mamy dwa kolory: różowy i czerwony, w różnych odcieniach. Samo nakładanie produktu jest łatwe i przyjemne, dodatkowo muszę dać duży plus temu produktowi za szybki czas schnięcia lakieru jak i top coatu. Mają przyjemną konsystencję, dzięki której nakłada się on naprawdę bardzo dobrze. Na żywo po nałożeniu wyglądają profesjonalnie - jak manicure żelowy. Błysk utrzymuję się do końca! Dodatkowo pragnę zwrócić Wam uwagę, że lakier bazowy to najzwyklejszy lakier, więc niezależnie jakiego lakieru użyjecie to z tym top coatem uzyskacie efekt żelowego manicure. Śmiało mogę polecić ten produkt mimo jednego minusa - tylko dwa kolory do wyboru. Zaś trwałość dla mnie jest wystarczająca, chociaż dla niektórych może to być i tak za mało. Ja jestem zadowolona i polecam Wam stosowanie tego top coatu.

Działa cuda!



Do następnego postu! Buziaki ♥

16 komentarzy:

  1. Torebka śliczna. Książka też genialna. Post ładnie skomponowany, wszystko ze sobą ślicznie współgra pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Torebka jest boska w moim stylu ;)
    Świwtny post, dobrze się to czyta i ogląda. Pozdrawiam seedecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna torebka, pasuje na wiele okazji :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Najbardziej podoba mi się torebka i buciki:D
    Hellcixx01.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Torebka super! taka klasyka zawsze się przyda. A Dziewczynę z pociągu mam na audiobooku ale czasu jakoś brak na słuchanie. Ale muszę wygospodarować wolną chwilę bo same dobre opinie słyszę

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie szukam odpowiedniego dla mnie pudru i dzięki tobie chyba już znalazłam :)

    http://wiktooria-blog.blogspot.com/2016/06/wiezi.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  7. Torebka i buty świetne :) Jestem właśnie w trakcie wybierania sportowych butów :)
    Pozdrawiam i obserwuję :)
    https://gorzela-makeup.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomarańczowy kolor na podeszwie troszkę się zdarł ale mimo to bardzo polecam, rewelacyjny wygląd i mega wygodne!

      Usuń
  8. Torebka mega :-) I jak ja uwielbiam Pudry firmy L'Oreal Paris eh Kocham je <3
    Pozdrawiam Obserwuje zapraszam do siebie
    http://mamazcorkatestuja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Puder jest po prostu idealny! Dziękuję za obs. :)

      Usuń